20 januari.

Usch, nu har det gått sådär lång tid igen utan att jag uppdaterat. Fy på mig!
Jag är nog helt enkelt för lat. Vissa perioder går det bättre än andra.
Det är ingen idé att jag skriver att "jag ska försöka bättre mig" för så blir det
ju absolut inte då, snarare motsattsen.

Helgen var lugn och skön! Fredagen var jag ledig, så skönt.
Tog en trip ner på stan och en vända in på Lindex och Vero Moda.
Blev lite inhandlat, japp!
Köpte med mig pizza hem som jag och Patrik moffade i oss till "Let's dance".

På lördagen var det matchdags. Första matchen på jättelänge som Patrik fick
vara med och spela, YEY!
Lyckades få med mig både mamma och Tompa på matchen, Tompas första innebandymatch!
De var inte världens bästa match, men bättre än vad det brukar se ut,
och ganska spännande faktiskt.

Efter matchen bjöd mamma mig på mat, tacos, och det säger man ju inte nej till.
Blev dessutom efterrätt, mums!
Patrik kom och hämtade mig och vi åkte hem och hade en riktigt lugn och skön kväll.
Moffade godis, kollade lite på tv och bara pratade, mysigt :)

Hade tänkt att laga lite mat till mig själv nu, spagettie och bacon var jag jättesugen på,
och så kollar jag i frysen och för första gången sen vi flyttade hit så var baconen SLUT!!
Jävla skit!! Orkar verkligen inte gå till affären och Patrik tränar!
Får väl nöja mig med endast spagettie, jippie vad gott.

Nej nu ska jag gå och tycka synd om mig själv!
TJO!!

föresten, idag är det "bara" tre månader kvar tills jag blir 20, wohoo!

I gotta do it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback