21 januari.

Idag skulle jag egentligen varit ledig, fastän jag inte alls ville.
Så igår, till min stora förtjusning, så ringer Petra och säger att dom troligen skulle
behöva hjälp på dagis idag, och JA, det behövdes! YEY!
Fick skjuts av Petra dit imorse, eftersom att vi började samtidigt.
När jag slutade så tog jag mig en härlig promenad hem i solskenet, tog bara en halvtimme!

Gick ner en sväng på stan och mötte upp Molle. Vi kikade runt lite i "centrum"
och gick sen till ICA för att handla lite gott. Vi fastnade hos Natta, stod och prata
en bra stund med henne om allt och inget. Sen kom även vår älskade svenskalärare, PER!
Han är alltid lika rolig och han erkände att han saknade oss, haha!

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen gosa ner mig i soffan framför tv:n med chips och dipp.

Gonatt!

until I die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback