22 januari.

Halloj!

Ännu en dag på jobbet har gått och det har flytit på riktigt bra.
Var riktigt skönt att höra Annas kommentar imorse, då kändes det ännu bättre.
Var också skönt att sitta och diskutera med Lena förut och det var bra att höra
att vi tycker i stort sätt likadant.

Har haft (och har fortfarande) huvuvärk hela veckan, spänningshuvudvärk känns det som.
Har varken tid eller lust att bli sjuk nu, så jag hoppas att det försvinner snart.
Skulle ju vara bra om jag får vara frisk i helgen, dels är det innebandy, dels är det
utgång med världens bästa tjejer och dels är det min första riktiga hela lediga helg (och min
första TVÅdagars ledighet) sen nån gång innan jul.

Nu gick precis Molle härifrån med Tyson. Ska ju få den stora äran att få vara hundvakt
åt min favorithund imorgon, det ska bli mysigt och vi ska nog klara det galant!

Ska nog ta och krypa till kojs snart, men först ska jag kramas lite med Patrik :)

yeyeyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback