24 januari.

Igår var jag hundvakt åt världens sötaste Tyson!!
Strax efter klockan 6 igår morse kom Molle och Anders och lämnade Tyson.
Jag sa till Tyson att eftersom jag hade sovit så dåligt och hade sån huvudvärk
så var jag tvungen att vila en stund sen. Det verkade han också tycka var en grymt
bra idé, så han hoppade upp i sängen, tuggade lite på sitt ben och slocknade!

Jag gick till jobbet. Kom hem på rasten och skulle ut på Tyson.
När jag kom in ropade jag och ropade, men ingen hund kom,
så jag gick in, ja då ligger han i sin säng och sover så gott.
Men ut kom vi iallafall.

När jag kom hem efter att ha slutat jobba, så är det samma sak då.
Kommer in, ropar på Tyson, och inte kommer det nån hund heller,
nej då ligger han i VÅRAN säng och snarkar så gott!

Det var så mysigt att vara hundvakt åt den lille. Vi busade, busade och busade lite till.
Sen hoppa han upp i soffan och sov i en och en halv timme!! Tur att han hann vakna innan
Molle och Anders kom och hämta honom igen iallafall, haha :)

Idag har jag varit (som vanligt på lördagar) i Nykvarn och kollat på innebandy.
Idag var det roligt, för dom vann och det behövdes!

Nu ska jag fixa håret och sen vänta på Näääätts, kanske fråga henne om smakråd,
och sen ska vi vandra vidare till Milla för att förfesta, och tillsist blir det BK!
Det ska bli nice, sist jag var ute var på juldagen!!

Vi hörs!

This is how we party

Kommentarer
Postat av: hemlis :)

Tjaa, du har en kompis som heter sara?

Är hon singel? :P

2009-01-24 @ 23:53:21
Postat av: milla

jag hade skit kul igår, hoppas du med hade de! ;) :D

Postat av: Anna Rath

Mysig blogg! Följ gärna min :)!

2009-01-25 @ 14:04:08
URL: http://rath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback