25 januari.

Shiiit!
När jag loggade in på bloggen idag hade jag TRE nya kommentarer på det senaste inlägget.
Två lite normala och en som bara var typ "eeeh, wtf?!!", haha :D

Igår var det som sagt utgång som stod på schemat.
Och det var riktigt, riktigt roligt. Har inte varit ute sen juldagen,
och det var ju ett tag sen, så igår var jag väldigt taggad!

Natta kom hit och mötte upp mig, sen gick vi vidare till Milla.
Drack, pratade, fixade lite, spelade, dansade och svettades!
Det blev som en bastu hemma hos Milla, även om fönstret var öppet
så märktes inte det ett dugg!

Vid halv tolv beställde vi taxi mot BK och kom in strax efter.
Toaletten var första stoppet och en del blev förvånade när det kom ut fem tjejer
från en toalett, haha.
Sen blev det dans, dans, dans. ÅÅÅH vad jag hade roligt.
Mina tjejer är dom bästa helt enkelt!

Ska bli roligt även nästa helg, då vi tjejer är samlade igen, lite mer på riktigt!! :)

Och föresten!!! Bilen fungerar igen, yeeeeeeeeeeeees!

I realize my love for you is strong

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej va ni tjejor har det kul, roligt att läsa!!!!

2009-01-25 @ 19:17:50
Postat av: milla

Det var kul som faaaaan i lördags! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback