26 januari.

Sovmorron idag! Eller ja, jag var ledig :)
Det är ju inte helt fel med en ledig dag efter en sån här helg!
Sällde klockan på 9 imorse. Mamma och jag skulle åka och shoppa.

Det blev en hel del inhandlat både för mig och mamma.
Tur att jag hade presentkort så jag slapp betala så mycket iallafall!
Fick med mig två t-shirtar, två par jeansleggings, två bh:ar, två par trosor,
tre linnen och en kjol. Jag är nöjd! :)

På hemvägen passade vi på att stanna på macken för att tvätta bilen.
Haha, jag både älskar och hatar när man ska sitta i bilen under tvätten.
Ena stunden är jag livrädd medan jag sitter och tokgarvar andra stunden.
Men det gick bra iallalfall.

Ska gå och packa upp mina nyinköpta kläder nu, sen hoppa in i duschen
och sen ska vi nog sova, Patrik hade ingen träning idag, så det blir tidigt, skönt!

oh baby I love your way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback