27 januari.

Jag höll på att missa att det var "Shear genius" idag!
Kom på det precis!! Puh, vilken tur.
Kollade nyss på handbollen, spännande var det. Jag hatar när det blir "för" jämt,
så jämt att man knappt vågar titta. Men det gick ju bra.

Idag skulle jag till vårdcentralen. Hade tid kvart över ett, och gick
dit cirka tio i ett, för att ha god tid på mig.
När jag kommer dit och ska anmäla mig i luckan så säger tjejen som sitter där
"Nej, säg inte att du är Sofia". Jo det är jag svarade jag.
Fick sen hör att dom försökt ringa mig för att tala om att doktorn hade fått förhinder
och att dom hade bokat om tiden till imorgon istället.
Så typiskt, men fick mig en trevlig promenad iallafall :)

Nu ska jag tvätta bort sminket och gosa ner mig i soffan. Vi hörs!

One moment everything is clear
The next it all could disappear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback