29 januari.

Kunde absolut inte sova igår kväll.
Patrik gick och la sig redan vid halv nio, jag tro att jag satt uppe till halv tolv.
Hade så mycket som jag behövde fundera över.
När jag väl la mig i sängen, så somnade jag mycket gott.
Patrik vände sig om och höll om mig, mmm jag älskar det.

Vaknade ganska tidigt idag. Skulle ju fixa mina ögonbryn.
Jag blev väldigt nöjd!

Idag har jag träffat Molle, det var trevligt. Vi har rensat typ, haha.
Vi ska ta tag i det igen nån dag nästa veckan troligen.
Var även och kollade in hos pappa och Bitte, dom har tagit ner en hel
del grejer nu. Var även en sväng förbi Molle och Anders och där har det också hänt en del
sen sist. Gud vad bra det kommer bli när alla är klara :)

Molle följde med hit en sväng, hon skulle kolla om hon hittade nått att ha på sig på lördag.
Tyson hängde med och vi busade som vanligt.
Fick sedan skjuts till Milla för att hämta mina grejer från i lördags och hon
påminnde mig om att "Sveriges värsta bilförare" var på tv!!!
Jag som var säker på att det började nästa torsdag, men icke.
Hann iallafall hem till sista halvtimmen. Shit vad roligt det är!!

Byyyyyye

I hope you feel the way I feel

Kommentarer
Postat av: milla

du får skriva upp när alla program du ska ser börjar! :P Du är faktist sämst på att minnas de, vet inte hur många gånger jag har påmint dig om program, haha. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback