1 juli.

Ny dag, ny månad.

Jaa, ännu en varm dag, kanske lite för varm dock.
Imorgon hörde jag att det skulle bli ännu varmare, kul att jag har en ensamstäd det sista jag har imorgon,
usch, jag kommer typ dö eller något.

Tänkte åka och lägga mig på Löt efter jobbet, men så blev det faktiskt inte idag.
Väntade på att mamma slutade, sedan åkte vi till Nuevo istället. Ingen av oss hittade något där,
så istället drog vi en runda i Präntaren där jag fyndade på rean, kalas.

Jag skulle förlänga mitt virus skydd förut. Allt gick bra och jag betalade det jag skulle,
när jag sedan hade betalat gick allt skit. Inget gick som det skulle, och tillslut visste jag inte vad jag skulle göra,
det funkade inte och min förnyelsekod var fel tydligen.
Tänkte att jag måste ringa till Norton och tala om att jag har köpt förnyelse, men att det inte funkar som det ska,
men nej, då kostade det en hel del pengar för att ringa, och dom rekomenderade istället att man skulle prova att chatta med en supporter, vilket jag gjorde.
Jag talade om mitt problem för henne, och hon försökte lista ut felet, men tillslut gav hon upp, och gav mig en länk
och en helt ny kod, så fick jag helt nya Norton 2009!! Så himla snällt av henne!  :)

Jag är vråltrött och ska därför gå och lägga mig i sängen typ, nu!

Vi hörs!

who can really blame you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback