14 juli.

Idag fyller världens bästa 20 år!

Det är sjukt vad snabbt tiden går. Nu efter att Patrik har fyllt år är det bara tre veckor kvar tills även Nätts fyller.
Och det innebär att det snart är augusti!! Nyss var det ju lixom maj typ.

Idag har jag varit ledig, men ändå hållt igång hela dagen. Vaknade och kollade på "VBÅ",
och gick sedan upp och började plocka undan, göra rent borden och lite sånt tråkigt. Sedan var det dags
att börja med tårtan. När jag skulle börja blanda i ordning vaniljsåsen så upptäckte jag att jag inte hade någon mjölk hemma, så det var bara att hoppa in i bilen och tokåka till affären för att handla.

Sedan började jag med tårtan. Den blev riktigt, riktigt fin och väldigt, väldigt god, kanon!
Mamma kom förbi direkt efter jobbet, och sedan kom resten på en gång. Det blev god fika,
massa fikabröd och kakor och självklart tårta, mmm. Patrik fick sin efterlängtade minidator, så han har nått att göra på bussresorna i höst inom innebandyn, haha.

Nej nu är det dags att tänka på refrängen.
Vi hörs!

always on my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback