15 juli.

Fy tusan vad trött jag var förut!
Jag hade tänkt och lägga mig och vila i en halvtimme, men somnade helt sjukt hårt
och vaknade en och en halv timme senare! Natta ringde och väckte mig, haha.
Jag tror att hon var ute och gick, men jag är inte säkert på vad hon sa.

Idag var det återigen dags för jobb. Direkt efter jobbet så åkte jag och hämtade Johanna och så åkte vi
och la oss på stranden, som vanligt. Det var skönt till en början, men sedan försvann solen bakom molnen
och då blev det lite kyligt. Vi blev inte så långvariga där idag, men vi tar det någon annan dag nästa vecka istället.

Nu ska jag faktiskt ta och göra mig klar för att sova (igen!). Eller först ska jag kolla en stund på tv.
Imorgon jobbar jag kväll, vilket innebär sovmorgon och förhoppningsvis en stund på stranden, mmm.

Vi hörs!

when you walk out the door

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja de stämmer Sofia. Jag var ute och gick med milla om du inte minns de ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback