19 juli.

Nu börjar denna helg också lida mot sitt slut.

I torsdags kväll kom Molle och Anders hem från Turkey, deras flygresa hem hade inte varit någon höjdare, uscha.
Vi träffades en snabbis efter att jag slutat jobba, sen var det dags att sova.

I fredags jobbade jag på dagen, sedan åkte jag hem, satte mig i solen på min favoritplats, balkongen!
Vid fem var vi hemma hos familjen Hallberg där det bjöds på mat - grillat, smarrigt!
När vi kom hem därifrån hade jag först tänkt att göra Molle, Milla och Natta sällskap, men jag kände att jag inte skulle orka och därför inte vara speciellt social heller. Jag skickade iväg ett sms till Molle och slog på en film, och ungefär två minuter senare så toksov jag i soffan. Vaknade två timmar senare när Patrik kom hem efter en efterlängtad golftur med Anders. Vid elva gick jag och la mig i sängen och sov till klockan var halv två igår på dagen!!!
Snacka om att jag var trött.

Jag frågade Molle om vi inte kunde träffas någon dag i helgen istället, vilket tyvärr inte gick som planerat, då lille Molle ligger hemma och är sjuk :(, men i veckan ska vi ses iallafall, för sedan åker dom iväg till Berlin för att se på "Britney Spears" i helgen!! Helt sjukt vad häftigt!

Igår var det återigen balkongen som gällde. Sedan skjutsade jag föräldrarna till M-fred där det vankades mat hos Kajsa och Yalla. När jag kom hem igen så blev det Donken och på kvällen träffade jag Nätts. Hon kom förbi här en sväng, för hon ville se hur vi hade det, och hon tyckte att lägenheten var jättefin :), det var kul att höra!
När vi sedan bestämt oss för att dra hem till henne så började det verkligen att SPÖregna!! Så vi tog ett varsitt paraply och gick väldigt fort, tur att hon bor nära, haha.
Vi tog en sväng förbi hamnen och slutade uppe vid Statoil och sedan vidare hem till henne igen där vi åt godis och kollade på film. Sen var det dags att gå hemåt.

Idag känner jag mig jätteseg och har sån huvudvärk, hatar det här vädret. Antingen kan det var sol och fint, eller så kan det väl bara komma en ordentlig åskskur så man slipper den äckliga luften!

Nu ska jag försöka hitta nått gott recept på vad vi ska äta idag, det kan bli svårt.

Vi hörs!

the way you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback