20 juli.

Halloj!

Idag skulle jag varit ledig egentligen, men precis som jag hoppades på, så ringde dom redan igår morse
och frågade om jag inte kunde jobba idag, eftersom att Virva är sjuk. Likadan på fredag, som jag också hoppats på,
saknades folk och jag får hoppa in, det är skönt :)

Efter jobbet idag åkte vi direkt till bilfirman för att byta in våran bil. Nu har vi inte längre den "lilla röda".
Det känns faktiskt lite konstigt att veta att man aldrig mer kommer se den, eller ja, iallafall inte köra den igen.
Men jag tror nog att vi kommer tycka om den nya bilen minst lika mycket, även fast den har liiiiite mindre motor ;)

När vi bytt in den "gamla" bilen, åkte vi hem till mamma en snabbis, lämnade av min kyckling som jag skulle ha ätit idag,
sedan tog vi en vända till Tippen och sedan ut för att tvätta bilen. När det var klart skjutsade mamma hem mig och jag bytte om och mötte sedan upp Sara :)

Vi spelade minigolf och vi kom fram till att vi var ungefär lika duktiga båda två, haha. Fast det gick skapligt ändå faktiskt.
Under tiden vi spelade så körde en gubbe fram och tillbaka väääldigt många gånger, på en gammal moped. Det såg ju ganska komiskt ut. Fram till minigolfen, körde runt några varv på vändplanen, tillbaka till biblioteket och tillbaka igen, köra några varv och åter till biblioteket, helt sjuk!

När vi spelat klart så gick vi bort en sväng till Saras mamma och några kompisar till henne som satt och njöt i solen. Därefter tog vi en promenad, så skönt. Pratade en massa och bara gick. Det var trevligt, länge sen det bara var jag och Sara som gjorde något faktiskt. Haha sist var när Molly hade fyllt år. Vi, eller ja, Sara köpte ljus åt henne, som tändes när man blåst ut dom. Jag tror faktiskt att vi hade roligare åt dom än vad Molly hade fakitskt.

Nu blir det nog "Beck" tror jag.

Vi hörs!

here we go now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback