21 juli.

Idag på mitt sista jobb så skämtade jag och gubben om att det var så mörkt och att det skulle börja regna precis när jag gick. Det var inget skämt.
Precis när jag var klar så säger han "ojsan, nu börjar det visst regna lite grann". Jaa och lite var det ju inte direkt!
Jag gick till lokalen och blev blötare än man blir när man duschar, typ!
Helt sjukt! Hade två floder i skorna när jag kom upp.
Amanda fick syn på mig när jag kom upp "Nej men oj! Har du varit och badat eller?".

Patrik fick hämta mig efter jobbet och så åkte vi ner på stan och fixade lite ärenden.
Efter det gick jag en sväng till Molle :) Det var efterlängtat! Har ju knappt träffat henne sen hon kom hem!
Vi pratade lite skit och kollade på bilder från Turkey, så mysigt det såg ut!
Vi gick hem till pappa och Bitte och matade firrarna och sedan gick jag hem.

Nu sitter Patrik och Orre och kollar på film, så jag ska väl joina dom nu.

Vi hörs!

I'll be waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback