24 juli.

Ååh, jag har ju glömt att skriva ner en sak som vi skrattade gott åt på jobbet!
Anna kom in på kontoret till mamma, mig och Titti.
Anna: "Jag har kollat upp vad det kostar att åka tåg till Malmö, och det är ju inte billigt!"
Jag: "Jahaa, ska ni åka till Malmö på semestern?"
Anna: "Neej, vi ska åka och hälsa på Marianne sen när hon flyttar till Kristiansstad"
Jag: "Men vad ska du då göra i Malmö?"
Anna: "Ehm... Jag kunde inte stava till Kristiansstad - Malmö var mycket lättare."

Haha, det lät så himla gulligt när hon sa det, och hon är ändå äldre än mig!

När jag kom hem idag så betalade jag räkningarna fort som bara den, så man slipper det längre fram,
sköt att få det gjort. Vid tre-tiden träffade jag Anna. Det var skönt att prata och "reda ut" saker och ting, så det fick vi gjort.
Vi tog även en runda på stan och tog en fika på Prinsen, det var trevligt :)

Jag cyklade hemåt vid sex-tiden och då gjorde vi oss iordning och åkte och hämtade Kalle och ner till Systemet.
Vi tog det vi skulle ha och hämtade sedan upp Linus och åkte till Donken för lite mat...
Sen åkte vi hem hit och så ringde Natta upp mig.
Hon och hennes mamma hade varit på marknaden i Malmköping, så vi träffades när hon kommit hem.
Sprang in och kollade hur det blev med sängen - helt perfekt! Skitsnyggt blev det, verkligen!
Sedan satte vi oss i köket och pratade lite och tillsist tog vi oss en liten kvällspromenad, så skönt!

Nu ska jag krypa till kojs för att gå upp med tuppen imorgon och jobba några få timmar, skönt att veta att jag kan gå hem och fortsätta sova när jag kommer hem!

Vi hörs!

we'll stand here together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback