26 juli.

Natta kom hit förut en sväng. Vi skulle ut och gå och träffas på "vårat ställe", men hon hade inget att göra,
så hon tog min väska över ena armen och Millas väska över andra armen, och kom hit!

Vi gick sedan till Milla för att överlämna väskan och snackade lite skit och gick sedan till Ica där jag skulle handla lite frukost. Sen gick vi hem till Näätts och satt där en liten stund. Efter det var jag ute och gick med pappa i nästan en timme, skönt det också.

Nu har jag lagt in bilderna från Gotland, pappa och Bittes bilder, och bilderna från igår - kalas!
Jag slänger upp några imorgon, är för trött för det nu!

Jag ska sätta mig i soffan och äta lite vaniljrån nu, mmmm.

vi hörs!

you would understand

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Thank u cutiepie! ^.^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback