26 juli.

Gårdagen blev kanon!

Natta ringde mig precis när jag skulle plocka i mina cider och jag sa att jag skulle komma om en liten stund.
När jag packat klart cyklade jag på direkten till Natta och ringde på dörren och gick in. Både hon och Milla blev jätteförvånade över att jag kom så snabbt, när jag precis sagt att jag var påväg, haha.
Tyvärr hade jag lyckats glömma en BH att ha under klänningarna, så det var bara att lasta av allt och sedan åka hem igen för att hämta BH, Sprite och kameran som pappa och Bitte lånat.

När jag kom tillbaka var dom redan klara med maten - tacos, så himla gott var det! Sedan började vi göra oss iordning lite smått, eftersom klockan bara var runt halv sex - sex så hade vi ju gått om tid på oss. Natta fixade mitt hår, så fint.
Sedan var det dans, ölspelande, prat, mer spelande och drickande och tillsist var det dags att börja röra sig upp mot BK.
Sara bestämde sig att inte gå ut tillslut så vi lämnade av henne och skyndade vidare då det började regna ordentigt!

Även om det var kö så kom vi in ganska så snabbt, skönt det. Det var hur kul som helst ute, träffade massa människor som man inte träffat på ett bra tag, alltid kul det.

Senare ska jag ta mig till Natta för att hämta massa grejjer och prata lite om igår, nice :)
Nu ska vi göra oss lite i ordning och sedan äta lite mat.

Vi hörs!

one more time


Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

Hej vännen!

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte svarade mera igår. Men vårat internet slutade fungera. jag ber jätte mycket om ursäkt för de och kommer nu att sitta här ikväll om du vill fortsätta prata med mig.



Nu finns det en ny lista om "Visste du detta om mig?" i min blogg :D



fråga har du också problem med att svara på kommentarer? Svara denna fråga här;
http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/bloggse-kan-gora-mig-riktigt-arg-sometimes.html



Pussar

Emma

2009-07-26 @ 23:19:12
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: TOBBE

vad bra det är bra med dig. Det är huvudsaken det. Med mig är det toppen. bloggen bara rullar framåt, med 3100besökare och bara haft bloggen i 2veckor från och med imorgon :D kommentarerna bara kommer och kommer.

Händer ikväll ? ikväll blir det bara slapp. Jag tar söndagarna som slappdagar!

2009-07-26 @ 23:36:39
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback