29 juli.

HAHA!
Sitter och kollar bakom kulisserna på "Sommar med Göran", den verkar riktigt rolig!

Kom hem för en stund sen. Åkte först till mamma en stund och bjöd på CUPCAKES som jag har bakat idag,
jag har inte smakat än, men mamma och Tompa tyckte dom var riktigt goda, så dom ville att jag packar ner några till imorgon!

Efter att jag varit hos mamma så åkte jag hem och lämnade bilen och mötte Näts. Vi gick en snabbis hem till henne och fortsatte sen ner till hamnen där dom andra flickorna var! :)
Det blev lite snack och sen skulle Milla och Molle hem och sova typ, så jag Natta och Sara gick en liten sväng, det var mysigt.

Nu börjar det bli dags att krypa till kojs, för imorgon är det Kolmården som gäller! wiho!

Vi hörs!!

I've seen that type before

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback