3 juli.

Igår blev det först jobb, sedan ut till Löt en sväng, där jag träffade Johanna, så jag slapp sola själv.
Sedan åkte jag in till stan igen. Träffade Milla, var ett bra tag sen det bara var hon och jag!
Vi kollade på en lägenhet, vi tog ett varv på stan, Milla fyndade, vi tog ett varv till Karlssons och så åkte vi hem till
Milla igen. Där bjöd hon på mat, en mycket god kycklinggryta med pasta till, smarrigt. Millas mamma kom och sällkapade med oss och sedan åkte vi till hamnen och köpte glass, mmm.

Idag ställde jag klockan tidigt, men eftersom det var så dåligt väder så stängde jag av och sov en stund till.
Gjorde ingenting speciellt fram till att Patrik kom hem, då vi åkte till Donken för mat.
Sedan åkte jag hem igen och så ringde pappa. Blev ett dopp på Löt, en sväng på campingen,
hem hit så jag kunde byta om, sedan blev det en fika i hamnen.
Mitt i fikat så kom det en blixt och pappa som är rädd för åskan sa åt mig att skynda mig på
och sedan halvsprang vi till bilen och åkte runt en bra runda, så han skulle slippa vara så jätterädd ;)

Vi kollar just nu på en film på femman, "Rock Star" tror jag, och så sappar Patrik mellan "Tomas Ledin - Live",
båda är ganska bra, så man måste bläddra i mellan.
Nu ska jag nog ta och stänga av och sällskapa med herr P istället.

Vi hörs, godnatt!

det finns minnen som aldrig suddas ut

Kommentarer
Postat av: molle

Åkte ni till hamnen o åt glas?????? ÅKTE????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback