5 juli.

Då var denna helg slut.

Igår var det frissan, för att fixa utväxten och jag blev supernöjd, ser jättenaturligt ut.
Sen hem igen och så kände jag hur det började lukta massa mat från Adria, så jag var bara tvungen att ringa och beställa, mmm så gott.
Efter maten var det dags att göra sig lite iordning och sedan bar det iväg till Molle där hon och Milla väntade.
Vi var där en liten stund innan vi tog vårt pick och pack och gick till Natta.
Kvällen var helt perfekt, skratt, dricka, dans och självklart trevligt sällskap, kan det bli bättre?

Vi slutade det hela på BK, där jag inte har varit på väldigt länge, då mina senaste helger mest har bestått av jobb,
så det var verkligen lyckat.

Idag har jag varit seeeeeeg - trött seg, faktiskt.
Tog en glass med mamma och TK förut, sen cyklade vi en sväng och sen cyklade jag hem.
Veckan blir tung, 6-dagars det gillas inte, och när man dessutom jobbar helgen OCH måndagen efter,
då känns det som en evighet verkligen. Men det ska nog gå bra.
Vi ska någon kväll åka och vaccinera oss också, usch. Och så undrade Johanna om vi inte kunde åka till E-town någon dag, så jag har lite planerat, puh.

Nu blir det "chill" i soffan, nattinatt.

Tack tjejer för igår,
vi är helt enkelt oslagbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback