6 juli.

Fyfan vad seg jag var imorse!

Jag brukar ALLTID vakna till när Patriks klocka ringer båda gångerna och sen när han tillsist går upp,
då brukar jag dessutom ställa om min klocka. Idag vaknade jag när MIN klocka ringde första gången och Patrik stod i dörren och sa "Hej då". Jag fattade ingenting. Så jag ställde om klockan (som vanligt) och slocknade på direkten,
bara det att när den sen ringde så trodde jag ju att det var FÖRSTA gången det ringde och inte ANDRA, så jag SNOOZADE. När den sen ringde igen en TREDJE gång så kollade jag som tur var hur mycket den var: 07.01!!!!
Jag brukar gå upp HALV, jag fick liiiite panik.

Jobbdagen har iallafall gått bra, trots att jag gått som en zombie, haha.
Imorgon blir en jättelugn dag såg jag när jag tjuvkikade. Därefter blir det troligen vaccination, scary.
Och på onsdag blir det jobb, en sväng till Etown, lämna mamma hos doktorn och sen vidare med Johanna till stan och Tuna skulle jag tro, nice.

Ska till Natta senare och hämta mina grejjer, kan vara bra att ha dom här, haha.

Vi hörs!

And truth be told I'm lying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback