11 juni.

Idag skulle jag har jobbat, men min kära mamma ringde och frågade igår om jag kunde komma in efter rasten,
eftersom att det inte finns så mycket att göra. Jag frågade om det var mer att göra efter rasten, vilket det tyvärr inte var,
och då tyckte jag det verkade lite onödigt. Det är så jäkla långtråkigt och segt när det är typ en timme mellan dom olika jobben, det är så mycket roligare när det är fullt ös, så man inte behöver sitta och vänta hur länge som helst.
Istället blir det jobb imorgon och i helgen, och nästa vecka såklart.

Igår blev all tvätt klar. Struken och invikt i skåpen, så himla skönt, så nu ser det ganska bra ut här igen.
Bara lite skitgrejjer som ska bort, great!

Jag har bestämt mig för att söka hjälp för min dåliga sömn. Pappa var här häromdagen och tyckte att jag ska prova med sömntabletter, låter så obehagligt, men om jag kan sova av det så kanske det är värt ett försök.

Nu ska jag dra, vi hörs.

hey miss murder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback