18 juni.

Igår skrev jag ner ett litet kort inlägg, men det lyckades inte publiceras.
Tydligen var det något knas med blogg.se och eftersom att jag jobbade på kvällen orkade jag inte
skriva något trevligt när jag kom hem.

Jag ägnade iallafall hela förmiddagen igår på balkogen.
Läste ut en bok och började genast på nästa, jag har allt blivi en riktigt boknörd!
Det var ju riktigt härligt väder igår, men idag är regnet tillbaka, yes...

Skulle springa ner till systemet tidigt idag, men eftersom att jag glömde väskan (som innehäll både nycklar, pengar och legg) på jobbet igår, så fick det vänta en stund. Som tur var så kunde mamma åka förbi med den för en stund sen
så jag kunde lugnt traska ner till systemet. Fanns som tur var väldigt mycket kvar så jag behövde inte oroa mig, haha.

Väntar på att mamma ska sluta nu, sen drar vi till Willys och handlar.

Vi hörs.

this is a good sign

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback