20 juni.

Igår var det midsommar, om nu någon kunde undgå detta.
Vi började hela dagen med att åka till Oskar, åka lite båt, det var spännande,
men sen tog bensinen slut så vi var tvungna att åka hem ganska så snart, tyvärr.
Killarna spelade fotboll en stund och sen åkte vi hem ich började göra oss i ordning.

Mamma kom och hämtade oss kvart i tre och för att vara hos Anders föräldrar vid kl tre.
Vi väntade på dom vi skulle vänta på och sedan började vi med maten, smaskigt.
Det blev en del snappsvisor och shot och senare var det även femkamp på schemat,
tyvärr vann inte mitt lag, men jag hade roligt ändå.

Natta, som förövrigt kom hem från Kreta igår morse typ, kom förbi och så skjutsade hennes mamma ut oss till Tom,
där det vankades party party. Massa trevligt folk som jag inte träffat eller sett på år och dar, roligt.
Vi var (ganska vanligt förekommande när jag skriver om fester och liknande) på toaletten iallafall och så tog pappret slut,
så jag sa det till Tom och hans svar "VA? Är det slut?! Det var ju lixom en hel rulle!", jaa för det räcker säkert länge på typ 25 pers ;)

Vi drog oss hemåt framåt ett tiden. Sara ringde någon som hon kände som vi fick skjuts av. Jag och Natta hoppade av vid bron, då vi båda kände att det kunde vara skönt med lite luft innan man skulle gå hem och lägga sig, det var en väldigt bra idé, då hela rummet snurrade lite lagom när jag kom hem, uscha.

Jaa, idag (som så många andra uttrycker sig) så mår man som man förtjänar. Huvudet har varit hyfsat tungt, har varit trött och seg hela dagen och hänger inte riktigt med i svängarna. Placerade mig på balkongen i solen från klockan ett och gick inte in förrän vid ja, sjutiden typ. Var helt inne i den nya boken, som Molle rekomenderade mig, man fastnar på direkten.

Milla och Sara tänkte ha lite myskväll med film och så idag, men jag kände att jag absolut inte orkade det idag. Dessutom bjöd mamma hem mig på lite tårta, så hon hämtade mig. Åt lite tårta, kollade på tv och sen åkte vi en rundtur.

Nu är Kalle och Calle här och spelar typ Fifa eller nått med Patrik såklart. Jag förstår inte rikigt hur man kan gå in så himla mycket i en låtsasmatch, men det är väl sånt som killar helt enkelt fattar.

Jag själv ska gå och göra mig klar för att sova, eller ja, ska ju såklart läsa en stund också.
Imorgon är det jobb, fast inte förrän klockan tre som tur är!

Tack så jättemycket allihopa för igår. Alla som gjorde att dagen blev så lyckad, för det var den verkligen!

eye of the tiger

Kommentarer
Postat av: izabella

Haha tack så mycket!

Njaa, de här med HTML koder är inte min bästa sida tyvärr :(

Klart det inte gör något! Jag kan länka dej också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback