22 juni.

Idag har det verkligen varit underbart sommarväder! Helt otroligt, tydligen ska det bli likadant hela veckan,
skönt, då jag är ledig den här veckan, eftersom att jag går på mitt schema nästa vecka!!
Så förhoppningsvis blir det en del sol och bad.

Idag gick det faktiskt ganska lätt att ta sig upp. Patrik gick in och la sig strax innan jag skulle gå upp,
och när han sen skulle gå så sa han snart var det dags och att det var fint väder ute, :)

Dagen på jobbet och på utbildningen har gått kanonbra, snabbt faktiskt.
Men nu börjar jag känna mig lite småtrött. Har ju lyckats bli förkyld IGEN(!!). Jag fattar inte.
När jag har varit sjuk så klarar sig Patrik undan, men inte jag inte. Jag blir tydligen smittad av minsta lilla.
Plus att mitt öra gör ont IGEN!!

Efter jobbet bytte jag om och satte mig på balkongen med boken i högsta hugg, mmm så perfekt.
Efter att Molle slutat möttes vi upp och tog med oss Tyson till hamnen för att njuta av glass, sommarens första mjukgalss. Sedan ringde pappa och var störtnöjd över att vi satt där nere, för då kunde han få sällskap, och tillsist kom även Nätts och sällskapade med oss, mysigt.

Innan vi drog oss hemåt gick vi förbi hundbadet och Tyson den galen sprang rätt ut och var helt tokig, snuttie.

Nu ska jag faktiskt ta och göra mig iordning, eller i pausen på "Beck", sen blir det tidig läggning idag.
Ska springa förbi arbetsförmedlingen en sväng imorgonbitti, och sen ska även Polisen få ett besök av mig, eftersom att jag inte hann med det förra veckan. Sedan (om det nu är finfint väder) så blir det sol för hela slanten, yeeez.

God natt!

since you been gone

Kommentarer
Postat av: molle

det var väldigt mys.. hoppas du har det bra UTE i VÄRMEN idag- när man själv sitter inlåst i ett trist kontor. jag är inte bitter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback