23 juni.

Då var äntligen det nya passet fixat! Om fem arbetsdagar får jag hämta det, då kommer det kännas
att det är på riktigt, jippie!

Efter att jag var ner och fixade passet så cyklade jag hem och packade en väska med lite strandsaker
och gick mot jobbet för att hämta bilen. Tänkte åka och lägga mig på en strand under dagen. Precis när jag satte mig i bilen så undrar Nätts om jag var ledig, och om vi inte kunde luncha ihop och eftersom jag var vrålhungrig så tyckte jag att det lät bra. Så vi träffades på Ica och gick vidare till Prinsen där vi åt varsin nacho, såklart.

Därefter tyckte jag det verkade lite sent att åka till någon strand, så jag dukade upp på balkongen istället där jag har tillbringat dom senaste timmarna, så skönt så.

Nu ska jag åka en snabbis till mamma, Tompa har tagit hem en telefon till oss, en bärbar.
Ska bli skönt att bli av med den här, haha.

Vi hörs!

hey, what's your name?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback