24 juni.

Och så har även hela denna dag passerat förbi.

Jag väckte mamma runt halv tio-tio tiden idag. Hon var ledig och ville umgås, så ja varför inte.
Efter att jag väckt henne så la jag mig och läste min bok en stund till, sen blev det frukost.
När jag ätit färdigt så åkte jag och hämtade mamma och vi åkte vidare till Löt för att lägga oss och steka.
Vi låg och slöade oss hela dagen. Och så blev det ett dopp, kallt var det.

Fick syn på Molle på Ica, hon såg inte mig förrän jag sa hej, trotts att hon stod precis bredvid mig.
Vi båda skulle äta kyckling och båda utan våra guys, så vi besämde för att äta tillsammans.
Jag åkte hem och hon kom över med jycken. Vi satt på balkongen och myste i det fina (varma!!) vädret.
Det var trevligt med sällskap. Sedan skulle hon iväg till sina småkusiner och bada i poolen.

Jag börjar bli trötter nu, så det blir väl en tandborstning och sen godnatt, nice.

Vi hörs!

I'll be here for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback