25 juni.

Halloj!

Har varit en lång dag idag.
Följde med Natta till Sthlm och var där några timmar.
Sedan åkte vi hem igen och vad trötta vi var!
Det blev inte mycket sagt på hemvägen, vi satt nästan och halvsov båda två,
eller ja, inte Natta då för hon körde ju.

På väg hem ringde Milla och undrade om vi skulle ta en glass, men eftersom att vi satt i bilkö
så kändes det som evigheter att ta sig hem. Och när vi väl var hemma så skulle vi båda käka.
Men så kände jag hur det kom krypandes en sån där härlig huvudvärk, så jag har legat i sovrummet,
mörkt och svalt med en kall handduk över huvudet ett par timmar nu.
Men jag är ju ändå sugen på glass!

Så himla typiskt. Jag vet ju att jag måste vara väldigt duktig på att dricka mycket vatten när det är så fina dagar,
och har varit jätteduktig nu, förutom idag då. Tog inte med mig något alls att dricka och därför får jag den härliga huvudvärken. Att man aldrig kan lära sig.

one more time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback