30 juni.

Jaa, då var det redan slut på juni då.
Nu går vi in i den absolut "riktiga" sommarmånaden på hela året, juli.
Helt otroligt vad snabbt det går.

Jag har iallafall haft fullt upp och inte ägnat någon stor tid åt att sitta vid datorn nu under dom här varma,
härliga sommardagarna.

I fredags åkte jag ut till Lötbadet och la mig en bra stund. Åkte sedan hem och gjorde mig iordning för att
gå till jobbet, där kvällsjobb stod på schemat, ett lugnt sådant.

lördagen gick vi upp skapligt och käkade frukost, och packade det viktigaste och åkte iväg till "mormor",
Patriks mormor. Patriks familj var redan där och låg och njöt vid poolen, så himla skönt.
Frodo hade växt tills sig ordentliget. Vi badade i den 27 grader varma poolen, vi åt god grillad mat, vi solade och hade oss. Det var trevligt helt enkelt.
kvällskvisten när vi åkte hem så hade vi Johanna med oss. Hon skulle jobba på söndagen och skulle hem.
Vi lämnade henne hemma och sedan åkte vi hem till oss. Tog det lugnt en stund och bestämde oss sedan för att gå en sväng på golfbanan(!). Det var jätteskönt och mysigt med en liten kvällspromenad där. Fina vyer var det verkligen. Får se när nästa gång blir. När vi gått nio hål så åkte vi förbi mamma och TK en sväng och sedan bar det av hemåt för att sova.

I söndags åkte jag hem till mamma och TK och solade på altanen, 32 grader varmt var det där, puh.
Sedan gick jag och mamma ner till vattnet och doppade oss, så himla skönt i vattnet!
Åkte hem och käkade mat och segade resten av dagen.

Igår stod det jobb på schemat. Hade städ, på morgonen som tur är, och det var vääääääldigt tungt, fy.
Jag trodde jag skulle dränka mig själv typ, herregud. På kvällen åkte jag och Johanna ut till Löt och blev kvar där väldigt länge. Vi tog ett dopp och snackade massa skit.

Även idag var Johanna med mig till Löt. Vi har legat där hela dagen, med några "dopp"-avbrott i sjön. Det var skönt att få svalka av sig i denna värme. Vi hade med oss lite fika och mycket vatten, lite tidningar och såklart en del snack, mys.

Är så trött att jag knappt vet vad jag heter, men måste hoppa in i duschen innan jag somnar, usch.

Nu blev det en liten update iallafall, vi hörs!

we rock this world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback