8 juni.

Jahapp, skulle skrivit ett inlägg igår var det tänkt från början, men eftersom att blogg.se inte tillät mig igår, så fick det vänta till idag istället.
I fredags var jag ledig, så jag mötte upp Nätts, och vi åkte till Ica och sen till Arver en sväng för att kolla  läget, haha.
Sedan fick jag se hennes lägenhet, niiice :)
Efter det så begav vi oss mot Molle och Anders, och tillsist kom även Patrik och så åkte vi vidare för att se alla studenter,
ååh, fyfaan vad roligt!!
Kollade även när dom åkte på flaken ett varv eller två och sedan gick jag hem för att laga lite mat.
På kvällen kom Molle och Anders och kollade lite grann på nån film på trean.

I lördags bestämde Molle och jag att vi skulle hitta på något. Jag gick till henne och vi pratade lite skit först, bakade sedan chokladbollar och kollade på en tysk film, som var väldigt bra, faktiskt ;)
Efter en stund började det droppa in lite guys och vi kom på att vi skulle knäcka en cider. Natta kom efter ytterligare en stund och vi hade en trevlig kväll. Drack, spelade kort, pratade, skrattade, sjöng, jaa allt som hör till.
Vi tänkte ta en BK-runda men skippade de, då klockan var ganska sent när vi kom fram, så vi gick till Lilgärds och käkade istället, mmm. Vi gömde oss sedan bakom buskar och knackade på fönster och sprang, puh, scary.

Igår blev bara en riktig segdag. Tog en liten promenad på kvällen och köpte naturgodis som jag blivit helt frälst i!

Idag stod det jobb på schemat, gick snabbt, har så lite att göra. Imorgon är jag ledig och då är det möte, wohoo.
Sen ska jag köpa färg och förhoppningsvis börja måla, yeey! Och efter mötet så ska jag och mamma fixa en sak, äntligen!!! :)

Nu ska jag nörda klart här, äta lite godis och gå och lägga mig, PutteP sover nog redan :D

you spinn my head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback