9 juni.

Tänkte passa på att skriva, nu när jag ändå kommer in på blogg.se, eftersom jag tyvärr inte lyckas göra det..

Pappa kör post i mitt kvarter den här veckan, vilket innebär att jag har en perfekt väckarklocka, haha!
Synd bara att han inte är här lite tidigare på dagarna. Igår var han inte här förrän vid halv tolv tiden,
fast han är nybörjare på den här rundan så jag ska inte klaga ;)
Imorse kom han lite tidigare, redan kvart i elva, han lär sig. Han kom in och vi prata lite och bestämde att det troligen blir en promenad ikväll, Bitte skulle på bio nämligen!

Jag ska ta och göra mig lite iordning och få lite gjort idag hade jag tänkt mig. Klockan tre ska jag vara på jobbet för möte,
och direkt efter det så åker jag och mamma iväg!!! :)
Sedan ska det handlas färg och så ska vi förhoppningsvis storhandla idag, kan verkligen behövas, ekar i frysen nu.

Vi hörs senare, I hope!

pleas don't stop the music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback