10 mars.

Wohoo, idag var det som sagt jobb på dagis som gällde.
Det är så jäkla roligt, alla ungar är ju så söta och goa och glada!!
Så fort jag satte mig på golvet så skulle nån av dom minsta komma och
sitta i knä, eller kramas och så avlöste dom varandra, så det har vart kramkalas hela dagen.

Det är sjukt så fort dom utvecklas när dom är så små, vissa har utvecklats
jättemycket på bara några veckor. Och så är det ju en liten tjej som
pratar så otroligt bra, och kan sjunga dom flesta låtarna på samlingen.

Jobbet idag har iallafall rullat på ganska bra, eller jaa, under vilan
trodde jag ärligt talat att jag skulle somna på golvet med dom större barnen,
var så trött efter maten så det var inte sant, plus att vi hade en liten dam idag
som är på inskolning, och hon grät istortsett hela tiden från kl 8-12. usch.

När jag kom hem så gjorde jag inte något speciellt mycket, väntade
på att mamma skulle höra av sig, och sen beställde jag en nacotallrik från Prinsen.
Hämtade mamma och nacho'n och åkte hem och käkade, sen slocknade jag och Patrik
i sängen tills Filip ringde.

Tisdagar och onsdagar är dom bästa tv-dagarna, så nu har jag precis kollat klar på
"Desperate Housewifes". Patrik har precis löst klart korsord och vi ska snart sova,
ska bli hyfsat skönt, plus att jag är ledig imorgon, så det blir sovmorgon, yez!

Nej som sagt, nu väntar sängen.

stay the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback