11 mars.

Mamma ringde förut. Hon frågade om jag hade tänkt att ha bilen snart,
så kan jag bara glömma det, "eeh, jahaa" tänkte jag "är den trasig nu igen?!".
Och visst var den det, men denna gång var det en bussjäkel som har förstört den.
Våran lilla bil och två andra bilar.
Hela vänstra sidan var helt uppriven, en jättestor repa över hela sidan och så var
backspegeln helt mosad in mot bilen tydligen.
Imorgon bär det av till polisen direkt efter jobbet, för att sedan lämna in den.
Ååååååååh, hoppas den är klar snart, man är ju så himla beroende av bil ibland.

Ajaa, kvällen har varit kanoners iallafall. Molle kom hit när hon slutade,
eller mötte henne i trappen, så kunde jag ner och kasta in de sista i torktummlaren.
Sen gick vi ner till stan, en sväng in på Vero Moda, där vi fyndade riktigt ordentligt.
Jag köpte en väst för 39 kr och Molle köpte en väst och en kort tröja för 70 kr,
helt okej priser måste man ju säga.

Vi gick vidare till Ica och inhandlade det vi skulle äta.
Kycklingfilé, ris, sallad, sås, baugette och vitlökssmöt, mmm, det blev väldigt smarrigt.
Värsta gourmémiddagen, plus att vi fick två matlådor var, så vi gjorde väldigt mycket mat.
Efter maten var vi båda jättemätta, men som tur var tog vi en promenad.
Bitte, Molle och Tyson skulle ut och gå, så vi hade sällskap, skönt det.
Tack för maten och sällskapet systeryster!!

Nu ska jag unna mig en liten chockladbit, eftersom att jag har varit så duktig idag,
sen ska jag göra mig iordning för att sova, imorgon är det jobb som gäller.

I'm so excited

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback