11 mars.

Idag är det en månad kvar till systeryster fyller helt vuxen och får därmed
gå till vuxenaffären och handla vuxendricka, nio dagar senare är det även min tur.
Fyfaaaaaaaaaaan vad nice.

Idag är jag ledig, vilket verkligen behövdes efter gårdagens jobb.
Var helt slut i huvudet och i kroppen när jag kom hem.
Så idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon, och sen har jag tvättat,
och nu ligger tvätten i torktumlaren så det blir torrt, så jag slipper hänga det här inne.

Nu är jag helt slut igen, ska lägga mig framför tv:n en stund, sen göra mig lite iordning
och sen möta Molle. Vi ska handla lite och sen hem till henne och laga mat, :)

Och Milla, ja, det är en sån som du tror att det är. Jag hitta den på VILA för 300,
så nu får du skynda dit!

I can do everything that I want

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback