13 mars.

Igår kväll slutade mitt internet helt plötsligt att fungera.
Jag var mitt uppe i viktiga saker och det bara la ner.
Ringde support idag, dom skulle skicka hem nått, så jag kan skicka in modemet.
Tur att jag kan låna mammas under tiden iallafall.

Jag och mamma var med bilen till Etown idag, gick väl sådär,
får se om försäkringsbolaget går med på att laga våran älskade Lupo,
annars blir det dags att kolla efter ny bil redan i år, och inte nästa.

Annars har det inte hänt speciellt mycket idag.
Jag och Patrik käkade pizza förut, sen har vi bara legat i soffan och kollat på tv.
Vi spelade GH förut också, jag spelade trummor, haha, väldigt svårt det där.
Nu sitter han och lirar lite, sen ska vi sova.

Imorgon är det jobb, är troligen ledig på söndag, men jobbar måndag istället då.
Skönt att få sovmorgon imorgon iallafall.

through the fire and the flames we carry on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback