14 mars.

Jobbet gick helt galant idag, även om jag var såååå himla otaggad.
Alla jag har vairt hos idag har varit på helt underbart humör.
Pigga, pratglada, sjungit och haft sig, det har varit en kanondag.
Känns ganska bra då att jag inte ska jobba imorgon, för då skulle säkert alla vara irriterade istället, haha.

Jag skulle ställa ner en av bilarna i gargaget idag, har aldrig varit där förut.
Eller jo, en gång, för typ ett år sen, så jag visste inte var det låg. Jag frågade om inte Daniela
kunde hjälpa mig, och visst kunde hon det.
Så kommer vi till bilen, och jag ska ställa in sätet. Kul när sätet var längst fram, nådde jag knappt fram
till pedalerna ändå, plus att jag knappt såg ut genom rutan för jag satt så lågt.
Det gick iallafall jättebra att få ner bilen.

Daniela, Agnes och jag hade sällskap hem, vi kom på att det är mycket trevligare
och att det går mycket snabbare att komma hem då.
När dom hade lämnat av mig här hemma, så möttes jag av ett gäng grabbar som
lekte/leker rockband, och det låter ju inte direkt bra. Hoppas dom ska dra ut snart bara,
så jag kan kasta mig i sängen och soooooooova.

Juste!!! När jag gick förbi Rogge ikväll så kollade jag in genom fönstret och bah
"SHIIIIT, där sitter ju Molle!!!" och tänkte att jag kanske skulle gå fram och knacka på fönstret,
sen tänkte jag (som tur var) att jag skiter nog i det. Och så gick jag vidare, och kom på att
det kunde ju inte alls vara hon, för den här tjejen hade ju inte några slingor i håret!!
Asså ibland undrar man ju vad man tänker på.
Varför skulle Molle sitta på Rogge själv en lördagkväll?
Och en liten stund innan det smsade vi, och då borde hon kanske skrivit att hon skulle dit?!

Jajaa, nog babblat om det, nu ska jag chiiiiiiiiillla en stund, hejs!

this could be heaven or this could be hell

Kommentarer
Postat av: molle

hahaha- ditt ägg!!!

jag går gärna till rogge o sätter mig där ensam, vi kasnke ses där på fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback