15 mars.

Igår när pojkarna äntligen gått, gick jag och la mig i soffan.
Kollade på en helsjuk film, om en mamma som mördade när hon blev arg, eller nått.
Sen la jag mig i sängen, men tänkte att jag inte skulle kunna somna än, så jag började
läsa på en bok. Den var riktigt bra faktiskt, men de var så liten text så de va lite jobbigt att läsa.
Jag läste tre kapitel, sen la jag undan boken och slocknade direkt.

Imorse blev det lång sovmorgon. Patrik väckte mig vid elva-halv tolv tror jag, skönt.
Hela dagen har varit en segisdag, precis som söndagar ska vara.
Jag brukar kolla på "Vem vet mest?" nästan varje söndag, lite roligt faktiskt,
se hur mycket man kan, och så skulle jag se finalen idag och la mig tillrätta i soffan.
Det var dumt gjort, för jag tvärsomnade direkt, helt sjukt.

Mamma och TK var här förut och lämnade bilen till mig, jag ska jobba på dagis imorgon.
Sen passade vi på att ta en promenad, för att få lite luft. Skönt att nästan all snö är borta.

Nu är jag hemma igen, och vi ska kolla på "Wipe out" och "Beck" och såklart moffa.

Vi hörs.

No stress


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback