17 mars.

Herregud vad trött jag är!!
Igårkväll på jobbet var det bara tur att jag jobbade med Sarah.
Jag gick som i dvala hela kvällen och Sarah fick titt som tätt påminna mig om vad jag skulle göra.

Imorse var det kämpigt att ta sig upp, men när jag väl kom upp, så visade det sig
att jag var uppe tio minuter tidigare än vad jag skulle, skönt det, då slapp jag stressa.
Dagis idag, det va toppen, inga barn som skrek för mycket och mycket kramkalas
med dom allra minsta, jihoo.

Kom nyss hem från arbete nummer två. Det gick bra det också, även om jag var minst lika trött idag.
Imorgon är det åter dagis som gäller, då Lotta (Potta) ska köra upp! Sen är jag ledig på kvällen.
Troligen blir det en storhandling, sen ska jag hem, duscha och göra mig iordning för sängen
och sova så tidigt som möjligt.

Idag börjar LOST igen, är det inte underbart?! Så som jag har längtat.
Vi kollade ju klart på säsong 4 i julas, så det har lixom gått tre månader sen jag såg det.
Det ska bli sååå spännande!

Det var allt för idag, nu är det DH som gäller.

Gonatt.

hide and seek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback