18 mars.

Åh vilket underbart väder det har varit idag!
Vi var ute med alla barnen idag, både dom små och dom stora.
Tror att alla hade vårkänslor, för alla var jätteglada och busiga.

På rasten fick vi kakor som Petra hade bakat, mmm, dom är så goda.
När vi kom tillbaka efter rasten sov barnen fortfarande så jag och Petra
passade på att sola lite. Petra satt ute med bara linne, medan jag satt inne
på golvet framför den öppna altandörren och bara njöt.

Sen hörde vi hur det kom en bil och tutade så förskräckligt. Det var Lotta
som hade klarat körkortet, grattis! Hon var helt uppspelt och hade med sig
morotskaka som vi fikade i smyg när barnen låg och sov.

Jag fick sluta lite tidigare, så jag "slapp" vara med på mellis.
Så ja, nu är jag hemma och ska nog slänga mig i soffan framför tvn en stund.

Ciao

this moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback