19 mars.

Hahahaha, asså!!
Jag har precis kollat färdigt på "Sveriges värsta bilförare" och det är ju bara för roligt.
Tyvärr fattar inte så många andra de än jag och Milla, och jaa, Lotta på jobbet.
Alla andra som jag försöker prata om det med, eller försöker få att kolla på det,
tycker bara att det är sååååå dåligt, det är uppgjort med mera.
Men neeeej! Det är ju så roligt att man knappt kan sluta skratta.
Vissa är ju verkligen helt dumma i huvudet.

Annars har det bara varit jobb som vanligt. Vi var ute i nästan fyra timmar tror jag,
åh va skönt med så fint väder! Och glad blir man ju också.
Imorgon skulle dagis behöt mig egentligen, men jag var ju tyvärr redan uppbokad,
så det blir dit igen på måndag.

Jag är för tillfället något extremt godissugen så jag vet knappt vad jag ska göra!!
Hoppas Patrik kan läsa tankar och handla med sig nått gott hem.

nu blir det dusch

sugar baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback