2 mars.

Då har hela helgen återigen passerat och så var det måndag igen.
I lördags började dagen, som sagt, med jobb. Var hemma strax efter halv tre.
Fixade och donade lite, tog en dusch och la mig sedan för att vila, slocknade direkt.
Frammåt halv sju-sju så kom Patrik hem med pizza, mmm det var gott.
Sedan åkte vi till Ica och efter det skjutsade Patrik mig till Näääätts.

Hos Natta var det lite förfest. Det var vi tjejer, som vanligt :)
Vi snackade lite skit, lyssnade på musik och sjöng till och jaa,
hade allmänt trevligt.

När vi väl kom till BK var det lite väl mkt folk, men vi hade kul den korta tid vi var där.
Jag hade tur när jag skulle hem, för mamma erbjöd sig att hämta, så jag slapp
förfrysa fötterna av mig en gång till, som jag redan gjort i kön.
Hemma kröp jag ner i en varm och skön säng bredvid Patrik som låg och sov så sött.

Igår mådde jag inte speciellt bra. Patrik drog iväg och skulle tippa med Anders.
Sedan ringde Molle och fråga om jag ville käka med dom, och ja, varför inte.
Så jag gjorde mig lite iordning och sen gick jag hem till Molle och Anders.
Det blev en riktig familjemiddag. Pappa, Bitte, Molle, Anders och jag och Patrik.
Alla hade beställt från Adria, så vi passade på att äta tillsammans, det var trevligt.

Vi blev kvar hos Molle och Anders till strax innan tio.
Jag och Molle hade full verkstad, sågade gardinstänger och satte upp dom,
fixade bambu, provade gardiner, medan killarna latade sig och spela NHL typ.
Vi avslutade kvällen med "Yesman", en ganska rolig film, och sen åkte vi hem.

Det har helt enkelt varit en kanonhelg, och nästa helg blir det inflyttningsfest, yiihaa.

Nej, nu börjar det bli dags att göra sig lite iordning. Börjar jobba om 2 timmar, tjohoo!

the spring is near


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback