20 mars.

Åååååååh äntligen kan jag skriva precis som Molle skrev för nio dagar sen.
Idag är det bara en månad kvar tills det är dags att fylla vuxen på riktigt.
En månad kvar till tårta och firande.
En månad kvar till systemet såklart!
Ska det bli skönt?! Som faan!

Ytterligare en dag på jobbet har flygit förbi. Jag är faktiskt väldigt pigg idag,
helt otroligt, jag brukar alltid vara så trött att jag somnar när jag kommer hem.
Kanske var det promenaden som mamma och jag tog när hon slutade idag.
Kanske är det det fina vädret som har varit nästan hela veckan nu.
Kanske är det för att jag ser framemot att träffa the girls ikväll.

Vi är nämligen bjudna på middag hos Molle. Alla tjejerna.
De roligaste är väl att alla kommer. Det är nästan alltid någon som saknas,
men idag är vi tillsammans alla igen, mys!

Ska ta en apelsin nu och mumsa på. Sen är det dags att göra sig iordning.
Hoppas på sällskap av Nääätts till Molle. Även om det inte är långt så är det alltid roligare med sällskap.

Vi hörs!

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback