21 mars.

Gårdagskvällen var helt bäst, kanske för att vi tjejer är helt bäst?
Jag, Anna, Natta och Sara hade sällskap till Molle där hon och Milla var.
Det var fint uppdukat och bjöds på trerättersmiddag.
Rostat bröd med skagenröra eller vitlökssmör, kycklingfilé, ris, sås och sallad,
och till efterrätt blev det pannacotta med bär, som jag aldig ätit förut. Åh vad gott allting var!

Under efterrätten började väl dom allra värsta skrattanfallen, vi såg ju så dumma ut.
Sedan fortsatte skratten resten av kvällen. Vi spelade spel, var i två lag och vi gick verkligen in för att vinna.
Vi var helt galna, spelet var väldigt roligt. Det var väl bara tur att vi spelade nyktra första gången,
annars hade vi nog kunnat slå ihjäl varandra eller något liknande.

Jag hade som sagt en kanonkväll med dom bästa.
Jag älskar er tjejer!!

Imorgon fyller Bitte år. Det blir firande idag. Smörgåstårta, vanlig tårta, bullar och annat gott.
Jag är vrålhungrig redan nu, så jag värmer lite pommes i ugnen, så jag får i mig nånting men
ändå inte blir alltför mätt, man måste ju vara lite smart ibland.

När jag käkat klart ska jag lägga mig i sängen igen, där jag tillbringat nästan hela dagen,
och läsa min bok. Har redan läst nästan 100 sidor idag, och nu är det bara lite mer än hälften kvar.

Vi hörs.

sweatipie

Kommentarer
Postat av: milla

love you to! :)

Postat av: Natta

Jag säger som milla, Love you to :)

2009-03-23 @ 11:31:40
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback