22 mars.

Grattis Bitte och mormor Gunbritt på era födelsedagar!

Igår var vi somsagt hembjudna till pappa och Bitte på lite gott, det var trevligt!
Och det satt väldigt bra i magen måste jag säga.
Strax efter tolv (tror jag) började vi röra oss hemåt.
Patrik och Anders hade gått en halvtimme tidigare och satt här hemma med Jimmie
och invigde den nya tvn, hrm.

Och idag var det min tur att inviga den. Patrik väckte mig med film och superljud imorse.
Två filmer såg vi, den första fatta jag ingenting av och den andra "Patrik 1,5" var kul!

Frammåt två-tiden kom Petra, Anders och Johanna och hämtade mig,
vi åkte till Nykvarn, kollade på innebandy som NIF-herrarna vann med stora poäng.
Efter matchen åkte vi vidare till mormor Gunbritt och grattade och fikade.
Massa gott idag oxå, mmm, inte helt fel.

Nu blir det chips, dipp och Beck.
Vi hörs.

you're my world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback