23 mars.

Idag var det kaos på jobbet, verkligen.
När jag kom halv åtta blev Lotta superglad, för Petra hade skrivit fel tid till henne.
Alla barn var på dagis idag, utom en, en av dom allra lugnaste tyvärr - och vi var
två man kort, eller ja, en på våran avdelning och en på "Spöket" och inga vikarier fanns att ringa in.
Redan klockan åtta kom lilltjejen som bara skriker och skriker och då började alla andra barn också
skrika och det blev kaos igen. Två personal var vi fram till att Ulla kom.
Det tog en timme att få ut alla barn, de brukar gå på en kvar annars typ.

Lotta undrade om jag kunde tänka mig att jobba till fyra, visst kunde jag det,
men ville ju helst hem, med tanke på vilken dag det har varit. Och tur hade jag,
vi kom på att det fanns en vikarie kvar att ringa och visst kunde hon komma, YES!

Haha, igår var vi som sagt i Nykvarn för DM-final.
Och jag säger bara det, om blickar kunde döda hade jag varit väldigt död nu,
herregud, att man orkar.

Nu är jag hemma iallafall, ska troligen hämta mamma om en stund
och senare idag ska jag till Etown en snabbis, blä.

byebyebaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback