24 mars.

Imorse hade jag ställt klockan på kvart i tio, men vaknade 20 minuter tidigare.
Började läsa på min bok igen, är verkligen helt fast.
Ett kapitel fick räcka, sen gjorde jag mig lite i ordning och gick ner till frissan.
Det tog två och en halv timme att fixa håret, men det var det värt för jag är jättenöjd!

När jag kom hem därifrån så kollade jag på "Våra bästa år" och efter det lockade boken
och sängen, så de var bara att lägga sig. Slumrade till en stund innan det var dags att
dra sig till jobbet. Jobbet ikväll gick jättebra, skönt att komma hem lite tidigare också.

Imorgon är jag ledig. Sovmorgon tänkte jag försöka ta, sen har jag tänkt att fixa lite här hemma
och passa på att åka och storhandla. Tycker att det är så skönt att göra det på dagen när det inte
är så mycket folk där och så är det så skönt att gå själv, ta sin tid, inte behöva stressa.

Nu ska jag återigen återgå till boken och sen krypa ner hos Patrik som ligger och sussar sen länge.

Godnatt.

walk a thousand miles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback