25 mars.

Japp, då var det lön idag då och det är väl aldrig fel.
Idag har jag varit ledig, så skönt. Endel saker har jag hunnit med också.
Var på UM en sväng förut på dagen, sedan gick jag upp till jobbet och sa hej till
mamma och Irre som jobbade flitigt. Jag hämtade bilen och åkte till Willys.
Det är så skönt att handla när det inte är folk där ute!

När jag kom hem så packade vi in alla varor och började sen med maten.
Våfflor blev det idag, eftersom det är våffeldagen, mmm smaskens.

Boken som jag har läst ett tag nu börjar lida mot sitt slut, tyvärr,
så nu börjar det bli dags att hitta någon annan. Någon som har nått förslag? :)

Nu är det "Greys" som gäller, sedan är det sängen.
Imorgon är det kvällsmöte innan det är dags för kvällsjobb.

Vi hörs.

nothing without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback