26 mars.

Gokväll!

Efter att jag ätit upp min frukost idag så tog jag mig i kragen och började faktiskt att baka bullar.
Det gick jättebra och dom blev goda. Jag såg till igår att handla hem allt som behövdes till bullbak.
Och visst hade jag allt, utom EN grej, en kavel, haha. Men det gick som tur var ändå ;)

När bullarna var klara tog jag tag i disken, hoppade in i duschen och gjorde mig iordning.
Sen satte jag mig och tog det lugnt en stund med ett glas kall mjölk och en nybakad bulle, mmmm.

Vid ett bar det iväg till jobbet - kvällsmöte. Tjohoo, men det gick bra och vi fick fika, smaskens.
Efter mötet var det jobb som stod på schemat. Jobbade med Anton första jobben,
och vi fick oss en hel del skratt faktiskt, fast vi nog egentligen skulle velat gråta, haha.

Aja, annars har kvällen gått smidigt. Förutom att efter första jobbet så var jag helt sönderstressad typ,
och det har suttit i tills nu, puh.
Så nu blir det till att krypa ner i sängen bredvid Patrik, som (som vanligt) redan ligger där.

Godnatt!

I will understand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback