3 mars.

Både igår morse och idag har det ringt som bara den på min telefon.
Igår ringde den första strax efter klockan 6, ville att jag skulle jobba på dagis.
Vid sju ringde Irre och undra om jag kunde jobba på hemtjänsten och strax efter
började nått jävla alarm låta någonstans och höll på i en halvtimme, precis som
i söndags morse.
Halv tio ringde det på dörren och då fick jag nog och gick upp.

Idag var det samma visa. Strax efter klockan sex ringde dom från dagis och behövde hjälp.
Vid nio ringde mamma TRE gånger innan jag orkade svara, undrade om jag kunde jobba dag
istället för kväll, men jag tackade nej. Och yttligare en gång ringde Irre och kollade om jag kunde
jobba imorgon. Så ingen sovmorgon varken igår eller idag inte.

När jag gick upp idag så märkte jag att det inte fanns något bröd och då fick jag världens idé.
Så jag bakade bröd så jag kunde äta frukost.
Gud vad gott det blev, så nu har jag lite kvar till imorgonbitti också.

Idag visste varken Sarah eller jag vad vi skulle käka, och så var vi hos en dam som skulle äta
rostbiff och potatissallad, jag och Sarah tittade på varandra och bestämde oss för att äta det.
Det var en riktigt bra idé, mmm vad gott det var.

Imorgon jobbar jag dag och det ska bli riktigt skönt. Efter det ska jag till Balanze för provträning
och tillsist måste jag ringa farbror doktorn, för mamma tror att jag har fått en vaxpropp!!
Jag har som rundgång i huvudet på ena sidan, jätte obehagligt.

Ajaa, nu ropar sängen.

I used to rule this world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback