30 mars.

Nu var det ett bra tag sen det blev uppdaterat här, har helt enkelt inte orkat.

Helgen gick snabbt, som vanligt. Lugn och skön fredag, men god mat, moff efteråt,
tv-tittande och mys.
Lördagen var det jobb som gällde, uppe med tuppen, men det gick bra.
Efter jobbet åkte jag hem en snabbis, sen åkte vi vidare och tillsist åkte jag
hem till pappa och Bitte en sväng och till Molle och Anders.

På kvällen bjöd mamma och TK på mat på kolgrillen, mmm smarrigt.
Träffade Nääätts och vi åkte upp till Emil och Madde där det var fest
eftersom att Emil fyllt år.
Vi kom till BK redan vi elva tiden, så man var ju ganska slut i fötterna.
Jag hade sällskap av Molle och Anders hem.

Gårdagen var inte rolig, jag brukar aldrig vara bakis, igår var jag det, fattar inte varför.
Ajaa, det blev en riktigt lugn dag, skönt.

Idag är jag ledig, ska städa och dona här hemma, skönt och få det gjort.

on and on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback